banner279
banner373
banner397
banner428
Editör
Editör
12 Ağustos 2019 Pazartesi 13:24
Bu çöpler neden toplanmıyor?

banner306
AK Parti'nin Mehmet Ali Paşa Mahallesindeki tanınan isimlerinden Ali Yılmaz sosyal medya hesabında toplanmayan çöplerin fotoğraflarını paylaştı. Fotoğraflara bir de not düşen Ali Yılmaz, İzmit Belediyesini eleştirdi. İşte Ali Yılmaz'ın sosyal medyada o paylaşı mı...

banner371
Son Güncelleme: 15.08.2019 09:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

Dikkat!

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy Kandemir 2019-08-12 13:39:36

Benim sosyal medya hesabımdada Akpli Başiskele bekediyesinin 5 gündür almadığı çöp var Kocaelinin en büyük sitelerinden birinin içersindeki!

Avatar
Ahmet sekmez 2019-08-12 16:26:49

Ali bu çalışan personel sizin dönemizdeki personel yani bunlar işi yapmıyarak Fatma kaplanı protosmu edi yor yani yada aldığınız adamlar sizin gibi böylemi çalışıyor sana şunu söyleyeyim neyin kafasını yaşıyorsun bilmem ama atılan personel olursa senin kapına hepsini yolluyacağım ozaman onlara cevabını verirsin bakayım o vebal nasıl oluyor görürsün işiyle oynuyorsun dikkat et ve şunuda söyleyeyim İzmit belediyesi sizin akp belediyelerine göre en güzel temizlik hizmetini veriyor öbür ilçelere gidersen görürsün

Avatar
Çakır Ali 2019-08-12 18:26:22

Ahmet sekmez sürüne sürüne geldiğin çöp toplama işinde ki zafiyetlerinizi gizlemeye çalışmayın.Bu işi bildiğinizi zannediyorsunuz.Akp döneminde alınan personelin içinde her türlü partiden adam vardı.Hatta senin gibi adamlar bile aynen senin gibi işine devam ediyorlar.Ama kimse senin gibi akp döneminde başka CHP döneminde başka hallere girmiyor.İşi bilenleri yediniz işi bilmeden iş yapıyorsunuz.Elinize yüzüne bulaştırınca işimden olacak insanların arkasına soğumuyorsunuz.Burada işini yapana sözüm yok iş yaptığını sanıp iş yapıyoruz diye ortalıkta geçinenlere diyorum. Belediyenin parasını boş yere harcıyorsunuz.

Avatar
Personel 2019-08-12 18:51:19