banner582
banner279
banner573
Editör
Editör
14 Eylül 2019 Cumartesi 12:02
Gebze’de sular ne zaman gelecek? Gebze’de su kesintisi
banner478

Gebze’nin büyük bir bölümünü etkilen su kesintisiyle ilgili en yetkili isim Kocaeli Denge’ye konuştu. İSU Genel Müdürü Ali Sağlık, söz konusu arızanın giderildiğini ve şuan su verme işleminin başladığını söyledi. İşte İSU Genel Müdürü Ali Sağlık’ın tam açıklaması.

“ARIZANIN TEKRAR ETMEMESİ İÇİN ÇALIŞIYORUZ”

“Gebze bölgemizde meydana gelen bir arıza nedeniyle ekiplerimiz yoğun bir mesai sarf etti. Şuanda suyu verdik. Ancak söz konusu arızanın tekrar edip etmeyeceği konusunda tereddütlerimiz var. Şuanda kontrol ediyoruz. Dediğim gibi su verme işlemi başladı. 1 saat içerisinde detaylı bir basın açıklaması yapıp halkımızı bilgilendireceğiz”

banner371
Son Güncelleme: 15.09.2019 16:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

Dikkat!

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
41Gebzespor41 2019-09-14 12:37:48

Yapamıyorsanız defolun gidin

Avatar
Can 2019-09-14 12:24:58

Bu kaçıncı arıza kardeşim, yaptığınız işin karşısında anlayış gösteremeyiz. yapamıyorsanız bırakın bu işi. Saat 12:00 de sular gelecek diye bilgi verip, sonra kademeli olarak sular verilecektir demek milletin aklıyla dalga geçmekten başka bir şey değil. Rezillik.

Avatar
Ayse 2019-09-14 13:00:59

Yaa su verildiyse neden hala gelmedi dalgamı geçiyorlar

Avatar
Tan 2019-09-14 12:45:58

Sürekli kesinti haber veren yok sular gitmiş bu insanları çaresiz duruma düşürmeye kimsenin hakkı yok sanirim

Avatar
Kubra 2019-09-14 12:49:44

Ben calisan bi bayanim evliyim yani haftasonu birsuru isim vardi evde ve suan hicbirisini yapamiyorum. Ya elektrikk kesilirr ya su kesilir biktikk artik yaa

Avatar
Semahat 2019-09-14 12:56:28

Rezillikten başka bir şey değil 185 arıyoruz telesekreter 12 şu verilecektir diyor müşteri temsilcisine bağlandigina gece geç saatlerde şu verilecektir diyor Gebze halkıyla dalga geçiliyor doğru düzgün bilgi bile verilmiyor

Avatar
Halil Erhan Emek 2019-09-14 13:08:28

nasıl bir anlayış nasıl bir yönetim şekli bu arkadaş, bir gün su kesiliyor öteki gün elektrik, medeniyet şehri güya, bu devirde bu kadar teknolojinin içinde saatlerce su elektrik kesintisi nedir bir izah edin bu vatandaşa..

Avatar
Halil Erhan Emek 2019-09-14 13:09:09

nasıl bir anlayış nasıl bir yönetim şekli bu arkadaş, bir gün su kesiliyor öteki gün elektrik, medeniyet şehri güya, bu devirde bu kadar teknolojinin içinde saatlerce su elektrik kesintisi nedir bir izah edin bu vatandaşa..

Misafir Avatar
Emir Akçaoğlu 2019-09-14 14:27:25 @Halil Erhan Emek

Gebze mi medeniyet şehri aman aman !!

Beğenmedim! (0)

banner1

banner475

banner315

banner23

banner466

banner472

banner483

banner326