banner279
banner631
banner636
Kocaeli Denge
Kocaeli Denge
22 Ağustos 2019 Perşembe 09:54
Gebze’de sular ne zaman gelecek?
banner478

Kocaeli batı yakasında Gebze ve Çayırova İlçelerini besleyen 1200 mm çapındaki içmesuyu ana isale hattında dün büyük bir arıza yaşandı. İSU’dan yapılan açıklamada dün saat 19.00’da sular gelecek denmişti ama bugün sabah saatlerine kadar sular gelmedi.  

İSU: BÜYÜK BİR ARIZA VAR 

Kocaeli Denge, İSU’yu aradı. İSU’dan yapılan bilgilendirmede, “Son dönemin en büyük arızası yaşanıyor. Boru arızası giderildi ancak bu gibi durumlarda önce mevcut suyu tahliye etmemiz ve sonra yeniden su vermemiz gerekiyor. Bu işlem biraz uzun sürüyor. Şu anda aşağıdaki kotlara su verildi. Kademeli olarak her yere su vereceğiz. Vatandaşımıza anlayışları için teşekkür ediyoruz” denildi. Öte yandan binlerce vatandaş, gazetelerin santralini kilitliyor, yorum yaparak tepkisini gösteriyor. Aynı şekilde bölgeden İSU’ya şikayet yağmaya devam ediyor. 

SU KESİNTİSİNDEN HANGİ MAHALLELER ETKİLENDİ? 

Gebze İlçesi; - Adem Yavuz, Cumhuriyet, Mimar Sinan, Yavuzselim, Ulus ve Hürriyet mahallelerin üst kotları - Hacı Halil, Yenikent, Gaziler, Mustafapaşa, Köşklüçeşme, Osman Yılmaz, İnönü, Güzeller, Kirazpınar, Arap Çeşme, Sultan Orhan, Tatlıkuyu, Barış, Muallim ve Tavşanlı mahallelerinin tamamı - Mevlana ile İstasyon mahallesinin bir kısmı Çayırova İlçesi - İnönü ve Emek mahallesinin tamamında şu anda hala sular yok.

banner371
Son Güncelleme: 23.08.2019 09:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

Dikkat!

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
EMİNE 2019-08-22 10:13:37

BÖYLE BİR REZİLLİK YOK. HANGİ ÇAĞDA YAŞIYORUZ HANGİ YÜZYIL? 24 SAATTİR SU OLMAZ MI ? NASIL İŞ YAPIYORLAR DAHA DOĞRUSU YAPAMIYORLAR

Misafir Avatar
EMİNE 2019-08-22 10:43:16 @EMİNE

SULAR NE ZAMAN GELİCEK HABER ALABİLEN VAR MI? YA DA AÇIKLAMA OKUYAN?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ay 2019-08-22 10:57:05

Enazından nezaman verilecek onu söyleyin yada biri çıkıp bi açıklama yapsın el insaf nasıl müslümanlık bu

Avatar
Nevzat 2019-08-22 11:22:01

90 lı yıllarda haftada bir gün su veriliyordu, Bakın o zaman millet ne çekmiş anlayın, su verdiklerinde ise musluktan sürekli Çamur akardı, biz bunları yaşadık ve gördük. Şimdi anlayın suyun kıymetini ve bu günkü rahatlığı, Birde suyu pahalı diye nazlanan bir milletimiz var oysa bu bir arıza, biraz sabretmesini bilmezseniz hepten susuz kalırız. Çalışanlara KOLAYLIKLAR dilerim onlar elinden geleni yaptıklarına da eminim..

Misafir Avatar
Nevzat 2019-08-22 15:25:46 @Nevzat

Bu yazıyı beyenmeyenler ya o günleri yaşamayan yeni nesil çocuk ve gençlerdir veya o günleri yaşamış ama unutmuş olan ama suyun kıymetini bilmeyen kişilerdir. Biraz inaflı olmak gerekir. Kimse durup dururken suyu kesmez, demek ki bir sorun var ortada , bu kadar rahatlığa alışmamalı birazda zor durumları düşünmeli. Deprem tatbikatı, yangın Tatbikatı yapılıyor bunuda suzusluk tatbikatı olarak değerlendirin bana kalırsa....

Beğenmedim! (0)
Avatar
Bülent 2019-08-22 10:18:56

Bunların yatacak yeri yok. Dedikleri yalan. 4nde gece yapacaklarını duyurup ancak ne hikmetse yapmadıkları işi, pazartesiye sığdırdılar ve olan vatandaşa oldu.
Allah bin....

Avatar
Ramazan 2019-08-22 10:37:40

Yeterbe artik bundan sonra size oymoy yok beceriksizler anca para almasini bilirsiniz siz varya ancak gobek buyutmeyi bilirsiniz artik birakip gidin ya yeterbiktirdiniz insanlari hangi cagda yasiyorsunuzyasiz adamlar uzaya su goturuyorlar siz bi adim yere su veremiyorsunuz d***r yeter

Avatar