banner279
banner573
Flaş Haber
Kapat
Editör
Editör
13 Aralık 2019 Cuma 11:41
Gebzeliler dikkat! Bir su kesintisi daha...
banner478

Gebze ilçemizdeki 1200’lük CTP ana isale hattı üzerinde yapılan deplase çalışmaları sırasında meydana gelen arıza nedeniyle aşağıda belirtilen mahallelere 14.12.2019 Cumartesi gece saat 03:00’a kadar su verilemeyecektir.

Su Kesintisinden Etkilenecek Bölgeler;

Gebze İlçesi; Adem Yavuz, Cumhuriyet, Mimar Sinan,Yavuz Selim, Ulus, ve Hürriyet Mahallesi üstü Kotları, Mevlana ve İstasyon Mahallelerinin bir kısmı, Hacı Halil, Yenikent, Gaziler, Mustafa Paşa, Köşklüçeşme, Osman Yılmaz, İnönü, Güzeller, Kirazpınar, Arapçeşme, Sultan Orhan, Tatlıkuyu, Barış ve Tavşanlı Mahallelerinin tamamına su verilemeyecektir.
 

banner371
Son Güncelleme: 15.12.2019 14:19
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

Dikkat!

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fenası kerim 2019-12-13 15:57:17

Allah bin belasını versin. Gebze yi kerbelaya cevirdiniz. Demek ki gebzeye de bir IMAMOGLU lazim

Avatar
Kerem 2019-12-13 15:19:34

İsu da bir yönetim boşluğu apaçık,Bu kadar başı boşluk,koskoca bir şehir de günlerce su olmaması.Yazık gerçekten bu 'nu farklı da yorumlamak mümkün,ama ben şimdi olumlu düşünmek istiyorum.Sonra Ciner,bimer ne gerekiyorsa yazacağım.Bu kadar saçmalık olmaz.

Avatar
Susuz 2019-12-13 12:19:49

2019 yılındayız. Yakında 2020 yılına gireceğiz ve son 2 aydır Gebzede sürekli su kesintisi yaşıyoruz. Olacak iş değil.

Avatar
Gülsen erkan 2019-12-13 14:01:06

Neden böyle oluyor bilmiyorum artık bu susuzluk canımıza yetti yazın neyapicaz işimiz var depo yapıp öyle yazı çıkarız heralde

Avatar
Berat 2019-12-13 15:40:27

İnanmıyorum gece 3 ne ya insanız biz insan kimse bunun farkında değil herhalade

Avatar
Duygu 2019-12-13 16:12:41

Büyükşehir belediyesi çalışıyormuş.Elinizin altında devasa makineler var.Milletten sömürüp devlet hazinesine vergi adıyla indirdiğiniz paralarla aldığınız ya da almadığınız cihazlarla bu arızayı nasıl olur da 2 gün gideremiyorsunuz?Köy yeri mi kardeşim burası!3/5 saat hadi en fazla 1 gün olsun 2/3 gün şu kesintisi ne demek Allah aşkına.Rezillik başka da bişe demiyorum.

Avatar
Feyza 2019-12-13 16:32:48

Allah sizin cezanızı versin bu ne rezalet

Avatar