banner465
banner279
banner490
Kocaeli Denge
Kocaeli Denge
03 Kasım 2019 Pazar 09:47
Gölcük Devlet Hastanesi girişi bu halde
banner478

Gölcük Devlet Hastanesi güney girişi bir süredir bozuk. Çamurun ve bozuk yolun arasında kalan güney girişi, birçok vatandaşın tepkisini çekiyor. Kocaeli Denge Whatsapp İhbar Hattı'na ulaşan bir vatandaşımız, ihbarında: "Burası Gölcük Devlet Hastanesi güney girişi. Güney girişi bir süredir böyle bakımsız ve sahipsiz. Güney girişini kullanan hastalar bu bozuk yoldan ve eğilimli yoldan yürümek zorunda kalıyor. Bunun yaşlısı, ağır hastası ve çocuğu var. Zaten önümüz kış, yakında yağmur yağacak ve burası çamur deryasına dönecek. Yetkililer buranın halini görmüyor mü?" ifadelerini kullandı.

banner371
Son Güncelleme: 04.11.2019 10:40
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

Dikkat!

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fatma 2019-11-03 23:02:28

Ya burdan giriş yokki hiç bi zaman da olmadı burası Cafe girişi ağaçlık alan ordan topraktan atla kestirme yol olmuş yalan hbr yapmayın

Avatar
Mustafa 2019-11-04 09:35:14

Hastanenin böyle bir girişi yok, haber yapmak için haber yapmayın!

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-11-03 10:39:04

Hastanelerden sorumlu başkanın görev anlayışını boşuna zayıf bulmuyorum!

Avatar
Şersoy 2019-11-04 09:33:11

Sağlıkla ilgili her habere yorum yapıyorsun. Senin başarın nedir? Neyi başardın? Hangi hastayı tedavi ettin? Yolda yürümeyi biliyormusun??

Misafir Avatar
ersoy 2019-11-06 10:11:21 @Şersoy

Sen de mi rencide oldun,senin sıfatın ne ki beni sorgularken cevabını bildiğin soruları soruyorsun,aç önündeki ekrandan Sgk kaydından bak ,bak bakalım en son Coşkun adlı hastaya yüz germe manuel terapi uygulamışmıyım uygulamamış mıyım,gitte biraz etli bulgura kaşık salla,biraz zihnin açılır!

Beğenmedim! (0)
Avatar
balıkçı 2019-11-05 18:28:08

Gelen ihbarları araştırmadan haber yapmayınız.

Avatar
Soran adam 2019-11-07 20:31:29

Burası hastane duvarı yıkılarak yapılmış. Hastane yönetiminin haberi yok mu?

banner1

banner475

banner493

banner315

banner23

banner466

banner472

banner483

banner326