banner771
banner775
banner710
Flaş Haber
Kapat
banner651
Kocaeli Denge
Kocaeli Denge
01 Temmuz 2020 Çarşamba 10:12
Gölcük - Gebze artık komşu oldu

Hat 700 seferleriyle, iki yakanın birleştiğine dikkat çeken ve Gölcük ile Gebze’nin komşu olduğunu belirten Başkan Sezer: “Önemli bir eksik bugün itibariyle giderilmiş oldu. Bu önemli anı bende yaşamak istedim. Bismillah diyerek, saat 06.00 - Gölcük Otogarı’nda yerimi aldım ve Gölcük- Gebze Hat 700'ün ilk seyahatine katıldım. İlçemize hayırlı uğurlu olsun” dedi.

ARTIK GÖLCÜK’TEN GEBZE VE İSTANBUL’A ULAŞIM DAHA KOLAY

Hat 700 ile sağlanan ulaşım kolaylığıyla ilgili de bilgi veren Başkan Sezer: “Yolcularımız, Hat 700’ün son durağı olan Gebze Fatih Tren İstasyonu'ndan Marmaray'a, Gebze D-100 duraklarından da aktarma yaparak; Hat 250G ile Sabiha Gökçen Havalimanı'na, Hat 200 ile de Kartal Metrosu'na ulaşabilecekler. Artık belediye otobüslerimiz ile Gölcük’ten Gebze’ye ve İstanbul’a ulaşım çok daha kolay olacak” dedi. 

Son Güncelleme: 01.07.2020 15:41
Anahtar Kelimeler:
GölcükHat 700Gebze
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

Dikkat!

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Gerçek 2020-07-01 10:23:20

ilçesinin hakkını savunamayan başkan.. kardeşim izmit kartal 10,5 tl ...bu ne fiyat. harem izmit özel şirket 30 tl...sen bmw ye bin anca... dünyadan haberin yok...

Avatar
sezercik 2020-07-01 10:26:40

1-) Gölcük-İzmit arasında raylı sistem için proje çalışmalarına başlanması ve güzergahın belirlenmesi ile ilgili çalışma var mı?
2-) İlçe ile diğer ilçeler arası toplu ulaşımın geliştirilmesi, ulaşım süresinin kısaltılması, durak yanaşma imkanlarının iyileştirilmesi ile ilgili çalışma var mı ?
3-) Gölcük, Karamürsel, Gebze arasına yapılması planlanan otobüs tam fiyatı 25 TL olarak belirlenmiş olup bu bedel oldukça yüksektir. Daha önce İzmit Pendik arası tren ücretinin 10TL olduğunu, Belediye otobüs ücretinin Sabiha Gökçen İzmit arasının 17 TL olduğunu ve belediyenin aslı görevinin kamu yararı gözetmek olduğunu hatırlatmak isteri
4-) Yıkılan küçük sanayi bölgesinde molozların ne zaman kaldırılacak? Yıkılamayan binaların niye yıkılmadığının açıklanması.
5-) D-130 yoluna alternatif olarak ilçe içine yapıldığı söylenen yolun getireceği trafik karmaşası için hangi çözümler alındı? Bu yolun en az bir şeridinin bisiklet yolu olarak düzenlenmesi. Burada araç trafiğini artırmak halkın daha

Avatar
sezercik 2020-07-01 10:27:10

6-) Gölcük içinde yıkılıp (Eski Adı Gazi Okulu) , varisleri tarafından mahkeme süreci başlatılan okulun tekrar yapılmasına ne zaman başlanacak? (AVM yapılacağı söylenerek yıkılan okul öğrencileri artık servis ile okuluna gitmek zorunda.)
7-) İhsaniye otoparkı ne zaman kullanıma açılacak? Bu kadar yatırım ve çekilen eziyet boşa mı gitti?
8-) Temizlik firmasında alınan ve Şahsınızın makam aracı olarak kullandığı araç firmaya iade edilecek mi? Firma bu bağışı ne karşılığında yapmıştır?
9-) Necati Çelik hastanesi yakınında büyükşehir belediyesi tarafından ücretsiz otopark” tabelası asılmış alan toprak dolgu yapıldığı için araçlar artık burayı kullanmıyor. Bu konuda bir çözümünüz olacak mı?
10-) Otogar tesislerinin taşınması için mevcut mezbahanın yıkılarak yerine yapılacağını açıkladınız. Mezbahanın kullanılmadığını söylediniz. Kullanılmayacak tesisin yapımına kim karar verdi? Halen burada kaç görevli var. Mezbaha binası yapılırken ne kadar masraf yapıldı? Bu alan yeterli mi? Yapım için

Avatar
sezercik 2020-07-01 10:27:52

11-) Belediye binası önünde sökülüp yenisi yapılan üst geçidin sadece plakaları değiştirilip, o bütçe ile Gölcük içinde farklı bir yere üst geçit yapılabilirdi. Sökülen üst geçit taşıyıcı sisteminde hiçbir bozulma yoktu.
12-) Gölcük ve Değirmendere de belediye tarafından düzenleme yapılan yerlerin karpuz-kavun satıcıları tarafında işgal edilmesine belediye izin vermeye devam edecek mi? Bu alanların bu kişilere verilmesine kim karar verdi. Bu alanlara belediye imkanları ile mıcır döküldü mü?
13-) Aslında tüm Kocaeli için çok önemli olan ilçe üstgeçit eksikleri belirlendi mi?
14-) Değirmendere Uğur Mumcu okulu önünde 1 yıldan fazladır duran bordur taşları ne zaman alınacak. Burada bulunan dere yatağına molozlar atılmış olup, bu çirkin görüntünün önüne ne zaman geçilecek? Devam eden inşaatların önünde kaldırımlar inşaat molozları ile dolu. Bu konuda herhangi bir cezai işlem uygulamanız oldu mu? Yine bu bölgede peyzaj çalışması adı altında dikilen onlarca ağacın daha şimdiden kuruduğunu gö

Avatar
gölcüklü 2020-07-01 10:25:00

Hat 700 otobüs seferinin başlayacığı yıllar öncesinden söz verilmişti. Ümitle bekledik. Fakat beklentilerimiz otobüs bilet fiyatının 25 TL olduğunu öğrendiğimizde hayal kırıklığına dönüştü.

1-) Adapazarı treni faaliyette iken Gölcük-Karamürsel ilçelerinde ikamet edenler Tütünçiftlik ve Hereke' ye vapur ile geçerek Gebze ve İstanbul' a çok daha ucuza gidebiliyordu.

2-) Halen Büyükşehir tarafından işletilen Hat 200 Otogar-Kartal arasında tam yolcu taşıma ücreti 10,5 TL olup, Gölcük-Gebze arasında belirlenen bedel ile mukayese edildiğinde ücretin ne kadar yüksek olduğu açıkça görülmektedir.

İlimizin güney ilçelerinde oturanların cezalandırılmaması, bu hizmetin kamu yararı olarak görülmesi ve tam bilet fiyatının makul bir bedele indirilmesi için konu Büyükşehir Belediyesi yetkililerinin görüşlerine sunulur.

Avatar
gelecek 2020-07-01 10:20:58

Hat 700 otobüs seferinin başlayacağı yıllar öncesinden söz verilmişti. Ümitle bekledik. Fakat beklentilerimiz otobüs bilet fiyatının 25 TL olduğunu öğrendiğimizde hayal kırıklığına dönüştü.

1-) Adapazarı treni faaliyette iken Gölcük-Karamürsel ilçelerinde ikamet edenler Tütünçiftlik ve Hereke' ye vapur ile geçerek Gebze ve İstanbul' a çok daha ucuza gidebiliyordu.

2-) Halen Büyükşehir tarafından işletilen Hat 200 Otogar-Kartal arasında tam yolcu taşıma ücreti 10,5 TL olup, Gölcük-Gebze arasında belirlenen bedel ile mukayese edildiğinde ücretin ne kadar yüksek olduğu açıkça görülmektedir.

İlimizin güney ilçelerinde oturanların cezalandırılmaması, bu hizmetin kamu yararı olarak görülmesi ve tam bilet fiyatının makul bir bedele indirilmesi için konu Büyükşehir Belediyesi yetkililerinin görüşlerine sunulur.

Avatar
Selim 2020-07-01 11:00:20

Şov men şovunu yapmış...bmw ile gez gez...

Avatar