banner779
banner784
banner790
Flaş Haber
Kapat
banner651
Denge
Denge
29 Mayıs 2020 Cuma 09:06
Gölcük soruyor buradaki ağaçlara ne oldu?

Kocaeli Denge Whatsapp İhbar Hattı'na yazan okuyucuların mesajları şöyle; "Burası Gölcük İlçe Belediyesine bağlı Değirmendere Hilmi Özkök Caddesi üzerinde bulunan alış-veriş noktası. Buradaki ağaçlar belediye tarafından dikilmişti. Yıllarca arazözler ile sulandı. Alış veriş merkezine gelen araçlar rahat park etmesi için mi kesildi bu ağaçlar? Ağaçları kesenlere cezai işlem uygulandı mı? Yoksa Değirmendere sokakları yine sahipsiz mi?" Bakalım bu iddialara yetkililerden bir yanıt gelecek mi? 

Son Güncelleme: 31.05.2020 08:52
Anahtar Kelimeler:
DeğirmendereHaberGölcük
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

Dikkat!

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy Kandemir 2020-05-29 14:06:58

Ne caddesinin adını,ne marketin rengini ne de ağaç kesme zihniyetlerini beğenmedim!

Avatar
yetkili yok 2020-05-29 11:05:29

temizlik firmasının belediye bağışladığı BMW ile gezen yetkisiz yetkili var olur mu?

Avatar
Gölcüklü 2020-05-29 19:46:03

Sowmen diyorum bu başkan o kadar

Avatar
Ferhat Saygun 2020-05-29 23:57:26

Şovmen sensin kendine Gölcüklü yazan şahıs. Delinin biri kuyuya taş atmış. Fotoğrafta toprak yok ağaçtan bahsediliyor. Haberinde başlığına bak hizaya gel. Canını dişine takarak sahada Gölcük için çalışan bir başkan var. Ayıp yaptığınız gerçekten çok ayıp.

Avatar
Kurt 2020-05-30 00:06:53

Göreve geldiği günden beri mahalle ayrımı yapmadan görev yapan gecesini gündüzüne katan bir belediye başkanımız var.Elestireceksenizde biraz omurgalı olun boyle basit haberler ile habercilik kalitenizi ayaklar altına almayın ilker bey saygilar

Avatar
Yorumcu 2020-05-30 07:24:09

Sadece o değil o cadde üzerinde onlarca ağaç kesildi. Belediye sadece baktı

Avatar
Asil sorun 2020-05-30 07:34:46

Gölcük tamamen sahipsizdir. İsteyen tamirci lastiğin sokağa atar. İnşaatçı molozunu sokağa döker, isteyen ağacı keser...başkan bmw ye biner ama

Avatar
Öde öde 2020-05-30 09:37:43

Öde öde vergi ödemekten bıktım. Benim bergim ile dikildi o ağaçlar...zabıta nerde?

banner1

banner475

banner589

banner23

banner791

banner773

banner759

banner612