banner465
banner631
banner573
Flaş Haber
Kapat
Editör
Editör
09 Ocak 2020 Perşembe 15:38
Goodyear işçisi buluşuyor! 
banner478

Goodyear çalışanları, yarın (Cuma günü), Başiskele Lastik İş Sosyal Tesisleri’nde bir araya gelecek. Sabah kahvaltısında; saat 09.00'da işçilerin organizasyonuyla bir araya gelecek ve süreci değerlendirecek olan grup, Goodyear işverenine mesaj verecek. Goodyear işçisi, kazanılmış hiçbir hakkını geri vermek istemiyor. Bunun tek yolunun da sendika çatısı altında, Lastik-İş çatısı altında mücadele olduğunu biliyor. Lastik-İş Sendikası, Kocaeli için bir sendikadan çok daha fazlası. Lastik-İş, adeta bu şehrin sembolü.  Yarınki toplantı, çok önemli . Goodyear, işçisine rağmen yanlışta ne kadar ısrar edecek? Goodyear, son yaptığı çıkışla hem işçinin, hem de kamuoyunun tepkisi çekiyor. Goodyear, bu yanlıştan ne zaman dönecek? İşte bu sorunun yanıtını herkes merak ediyor…

banner371
Son Güncelleme: 12.01.2020 09:44
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

Dikkat!

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Goodyear 2020-01-09 18:38:38

İşverene mesaj nezaman dır kahvaltı programların da verilmeye başlan dı.Çok İlginç önceden mesajlar sözleşme masasın da fabrika önün de fabrika imalat sahası için de ve eylem lerle mesaj verilirdi.Şimdi ise çok ilginç gazeteler den ve bu ilk olacak kahvaltı da verilecek.

Avatar
... 2020-01-09 17:04:04

İşverenin çok umrunda mı acaba piyasa zaten patlak iyice kazışıp kıyım yapmasında

Avatar
İşçi 2020-01-09 20:07:12

Temsilciler yok piyasada temsilciler gezsin

Avatar
Zavallilar 2020-01-09 20:24:23

Zavalli bunlar.madem kahvalti yapiyorsun birlik beraberlik icin niye 25 tl para istiyorsunuz gelsin insanlar destek versinler.sizler kahvaltılara paramı veriyorsunuz.zaten.sozlesmeyi darmadaginettiniz zavallilar ayri.oturup nasil 3 fabrikayi bir sartta anlastiracaksiniz.Alaattin efendi wolksvagen araban vardi simdide mercedesle geziyor.luxte rahmetli baskani taklit ediyor genelbaskan ama icraata bakarsan köy hizmetleri

Avatar
Sonradan.görme 2020-01-09 20:31:17

Madem destek kahvaltisi para alma kardeşim.temsilciler fabrikada liste topluyor sanki isyeri sahipleri.niye insanlardan 25 tl istiyorsunuz.siz kahvaktiya paramı veriyorsunuz lux icinde yasiyorsunuz.wolksvagen makan araban var.yetmedi birde mercedesin var.luxte rahmetli genelbaskan ama icraatta köy hizmetleri

Avatar
Sendikalı 2020-01-09 20:36:11

27 dönem 54 senede nice bedeller ödenerek kazanılmış haklarımızı korumak için gereken neyse yaparız... Sonuna kadar sendikamızla beraberiz... İşverenin umurunda olur olmaz o işverenin sorunu... Kıyım yapacaksa yapar önemli olan duruşumuzdur... Sonuna kadar genel merkezimizin yanında ve emrindeyiz nokta.

Avatar
Goodyearr 2020-01-09 21:00:36

25 TL den kastınız varsa gelmeyin abi kahvaltıya filan sen 5000 6000 maas alıyorsan 25 TL yee aaaa yapıyorsan senin vereceğin para nasip olmasın yazık kimsenin kimseyi zorla kahvaltıya gpturdugu yok hic bir temsilci yanasmadı bu olayada girmedi bırakın bu rezaleti sahip cıkın sahip

Avatar
Goodyearlı Memati 2020-01-09 21:13:00

Burda parayi sorun yapip yorum yapan zavallilar hangi biriniz bir yemege gittiginde para vermeden masadan kalkiyor?Aç k***r 25 tl için mevzu yapanlar siz fabrika çalişanida değilsiniz bunlari iyi biliyoruz..Temsilciler liste topluyor diye insanlari tövmet altinda birakmayin bu yemegi işçi istedi temsilciler bu işlere karişmadi karişmiyorlarda.Fabrikadan olmadiginiz burdan belli amacinizda belli işçi ile sendika arasina nifak toğumu sokamazsiniz beyninize sokun..Allahin izni ile Genel başkan ve sendika yonetimi bu sözleşmeyi çok iyi atlaticak hepsine guveniyoruz.Sizin gibi aç k***r dişardan h***a devam etsinler İNADINA LASTIK İŞ İNADINA SENDIKA!!!

banner1

banner475

banner589

banner23

banner612

banner472

banner466

banner326