banner779
banner784
banner775
banner651
Kocaeli Denge
Kocaeli Denge
22 Mart 2020 Pazar 19:11
Hyundai'den bir işçi bunları yazdı

Çin'in Wuhan kentinden başlayan ve kısa sürede tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüsü, ülkelerdeki hayatı durma noktasına getirdi. Ülkemizde de bir dizi tedbirlerin alındığı ve uygulamaya koyulduğu bu dönemde bazı fabrikalar çalışmaya devam ediyor. Duruşa geçmeyen fabrikalardan bir tanesi de Hyundai...

ÇOCUĞUMA SARILAMIYORUM

Bugün, Kocaeli Denge Whatsapp İhbar Hattı'na ulaşan bir Hyundai çalışanı işte bunları yazdı. "Merhaba iyi yayınlar Hyundai fabrikasında çalışan birisi olarak size yazıyorum. Camilerimizden, mümkün olmadıkça evlerinizden dışarı çıkmayın diye anons yapılıyor. Biz ne yapalım? Olur olmadık zamanda fabrikada duruş yapıldı. Şimdi neymiş araç siparişi varmış diye üretimi durdurmuyorlar. İlk olarak fabrika girişine yerine termal kamera koydular, başka da bir önlem almadılar. Evimize geliyoruz ve korkudan çocuklarıma, eşime sarılamaz oldum. İşten gelir gelmez hemen duş alıyoruz. İş yerinde ne maske ile çalışma var, ne de başka bişey lütfen bu konuya değinin artık yeter"

Son Güncelleme: 24.03.2020 09:17
Anahtar Kelimeler:
KoronavirüsKocaeliHyundai
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

Dikkat!

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Cemal 2020-03-22 21:57:36

Giriste termal kamera ile baksalar nolcak virus ogrendimiz kadariyla kuluşka zamaninda ates gostermiyor cogunlumuz genc ve guclu calisan belki kendimiz dahil tasiyan varsa bile bilmiyoruz yonetimden ricam kendimiz icin degil lutfen evdeki yasli insanlarimiz icin lutfen durun artik

Avatar
Delikız 2020-03-23 14:34:47

Ben bu yoruma katılmıyorum izmitte ki en çalısanını düşünen işçisinin hakkını sonuna kadar düşünen bir firma bu olaylar patlak vermeden önce 1 nisanda zaten duruşa geçilecekti bu kadar şikayet nankörlük niye tüm önlemler alında maskeler falan her sey var çünkü benim eşimde hundaide çalısıyor artı ramazan çeklerini bile hangi firmadan istiyorsunuz diye bugün soruldu basşa fabrika olsa corona ayağına ramazan çeklerini bile iptal eder. Bu kadar nankör olmayın yukarıda Allah var daha ülkede ilk vaka görülürken termal sistemler antibakteriyel jeller her türlü önlem alındı karalama çalısması yapmayın yazık. Hani diyorsunuz ya cocuguma sarılamıyorum diye ekmek yediğiniz fabrikaya bu kadar asılsız ve yanlıs haber vererek şikayet etmeniz bile aldıgınız parayı hakkınızla evinize götürmüyorsunuz demektir yazık size

Avatar
Bir garip işçi 2020-03-24 08:56:28

Biz sendika falan istemiyoruz ama artık insan yerine konulmak istiyoruz. Mess sendikasının vermiş olduğu zamma yakin bir zam istiyoruz. Yillardir enflasyon zamminin 1-2 puan üstüne koyup zam verdiniz bizde insan gibi yaşamak ve yaşatmak istiyoruz ailemizi.

Avatar
Salim akar 2020-03-22 21:23:58

Hyundai de en yakın zamanda dogru kararı alacaktır ben HONDA TÜRKİYE A.Ş 15 yıldır çalışıyorum şu zamana kadar yaşanan hertürlü dogal afet olsun böyle hastalıklar olsun virüsler olsun her zaman işçisinin saglıgını düşünmüştür onun için de çalışmış oldugum honda Türkiye aş ye teşekkür ederim gerçi 18 ay sonra yollarımız ayrılsada işçisini magdur etmemiştir

Avatar
MONTAJ 2020-03-24 12:36:37

zamanında bize yemeğeme gitmeyin diye gaz veren apo şimdilerde müdür pozisyonunda ve bize aba altından sopa gösteriyor..seni montaj çok iyi bilir

Misafir Avatar
mavi 2020-03-25 12:00:09 @MONTAJ

herkes belasını günü geldiğinde bulacak. çalışanın beddusası yeter bu herife

Beğenmedim! (0)
Avatar
Engin 2020-03-23 13:35:29

Sanki tek çalışan sizsiniz. Sosyal mesafeyi koruyun. Temizliğine dikkat edin. Fabrikalar kapanırsa hepsi ekonomi ne olacak. Bak bizler çalışıyoruz mecburi, market gıda temizlik maddeleri üretenler, ilaç sektörü v.s çalışıyor bizlerin canı yok mu ? Dikkat et kurallara devam işine. Adam kapatmak zorunda değil. O zaman tüm ülke dursun evde birbirinizi yersiniz

Avatar