banner279
banner373
banner345
Editör
Editör
14 Ocak 2019 Pazartesi 13:31
İki kadın adayın TBMM karnesi...

İzmit'te iki kadın adayı yarışıyor. AK Parti'den Sibel Gönül, CHP'den ise Fatma Kaplan Hürriyet. İki kadın adayın ortak özellikleri ise milletvekilliği. Fatma Kaplan Hürriyet halen mecvut milletvekili ancak Sibel Gönül geçmiş dönem milletvekili.

Peki iki kadın adayın TBMM karnesi nasıl. Kim ne kadar soru önergesi verdi? Kim TBMM'de daha aktif oldu. İşte istatistikler...

2 dönem Milletvekilliği yapan Azize Sibel Gönül
KANUN TEKLİFİ 1 Adet
SORU ÖNERGESİ 0 Adet
ARAŞTIRMA ÖNERGESİ 1 Adet

GENEL KURUL KONUŞMASI 24 Adet

4 yıldır Milletvekilliği yapan Fatma Kaplan Hürriyet
KANUN TEKLİFİ 25 Adet
SORU ÖNERGESİ 97 Adet
ARAŞTIRMA ÖNERGESİ 22 Adet
GENEL KURUL KONUŞMASI 160 Adet

banner371
Son Güncelleme: 15.01.2019 14:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

Dikkat!

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-14 17:02:51

Kocaeli için çalışan belli her haliyle,sayın Kaplan şimdiden tebrik ederim.

Avatar
akut 2019-01-14 17:51:33

Sibel hanım belliki oturmaya geliyor.

Avatar
4173 2019-01-15 00:07:32

Kimileri muhalefet olsun diye çıkar boş boş konuşur .Kimileri çok konuşmaz iş yapar. Bilmem anlata bildim mi?

Avatar
İzmitli 2019-01-16 01:45:18

Çok konuşup az iş yapacağına az konuş çok iş yap derler bilmem anlatabildimmi

Avatar
Engin 2019-01-16 23:01:20

BOŞ BİR ÇÖP HABER

Avatar
Mehmet KAPLAN 2019-01-18 17:01:51

Sayın vekilim Fatma hilal KAPLAN meclisin en çalışkan vekilidir onunla grur duyoruz

Avatar
İzmitli 2019-01-18 18:03:13

Azize Sibel Gönül ve Fatma Kaplan Hürriyet Kocaeli iline ne katmış ne gibi hizmetlerde bulunmuş? İkisi de vekil olduktan sonra kendi teşkilatları haricinde hangi vatandaşa dokunmuş kimin derdini dinlemiş?

Avatar
Ali İhsan Çelik 2019-01-19 17:03:29

Sayın Fatma Hürriyet Kaplan, avukat olup İzmit kızıdır. Ailesi dar ve orta gelirli insanların dğnyasını tanıyan birisidir. Kocaeli menfaatleri için defalarca mücadele vermiştir. Milletvekili olması nadeniyle Ankara bürokrasisini çok iyi bilmektedir. Eğer seçilirse; efsane Leyla Atakan gibi bir belediye başkanı olacağına inanıyorum

banner1

banner319

banner315

banner23

banner380

banner281

banner326