banner465
banner373
banner279
banner476
Editör
Editör
14 Eylül 2019 Cumartesi 14:16
İSU: Gebze’deki arızayı giderdik
banner478

Gebze'de herkes bu sorunun yanıtını merak ediyor. Gebze’de sular ne zaman gelecek? 13- 14 Eylül 2019 Kocaeli su arızası devam ediyor. İSU’dan Kocaeli Denge’ye son dakikada yapılan açıklamada, Gebze'de 1200 milimetre çapındaki ana isale hattı üzerinde meydana gelen arıza giderildi” denildi. 

GEBZE’YE SAAT 18.00’DE SU VERİLECEK 

İşte o açıklama:  “Saat 18.00’e kadar kademli olarak su verilecektir. Ana isale hattı ve şebekenin dolması ile birlikte üst kotlardaki abonelerimize de su verilecek. Anlayışınız için teşekkür ederiz” denildi. Gebze ve Çayırova'da bulunan birçok mahalle su kesintisi nedeniyle hala mağdur ve suların gelmesini bekliyor.

banner371
Son Güncelleme: 15.09.2019 20:04
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

Dikkat!

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Nurten 2019-09-14 14:33:33

Sizin gibi belediyeyi duduklesinler tamammi

Avatar
Cengiz 2019-09-14 14:43:13

Nereye vermeye başladiniz suyu

Avatar
sena 2019-09-14 14:55:40

Nerdeyse hergün ya su ya da elektrik gidiyor. Sanki köyde yaşıyoruz. Oralarda bile bu kadar gitmiyordur. Paraya gelince cok güzel almasını biliyorsunuz ama. Haftasonu insanlar evlerindeyken bu kadar saat su mu kesilir ?

Avatar
Isilay 2019-09-14 15:04:17

Sizin gibi belediyeyiyi Allah ... inşAllah ulan hafta sonu sabah 5 ten beri su kesintisi ne demek ya zehir zıkkım olsun aldığınız paralar

Avatar
Isilay 2019-09-14 15:04:39

Sizin gibi belediyeyiyi Allah ... inşAllah ulan hafta sonu sabah 5 ten beri su kesintisi ne demek ya zehir zıkkım olsun aldığınız paralar

Avatar
Guleser 2019-09-14 15:10:12

Bu ne sacmaliktir ya saatlerdir su yok. Kacinci yuzyilda yasiyoruz arkadas. Bu arizala cozum bulunmali. Milleti perisan ediyorsunuz. Faturalarda da Dünya'ñın vergisini aliyorsunuz ama. Verdigimiz vergilerle de rezillik cekiyoruz. El insaf be!! Insanlar saatlerdir su bekliyor perisan halde. Biran evvel su verilmeye baslansin artik.

Avatar
Guleser 2019-09-14 15:10:34

Bu ne sacmaliktir ya saatlerdir su yok. Kacinci yuzyilda yasiyoruz arkadas. Bu arizala cozum bulunmali. Milleti perisan ediyorsunuz. Faturalarda da Dünya'ñın vergisini aliyorsunuz ama. Verdigimiz vergilerle de rezillik cekiyoruz. El insaf be!! Insanlar saatlerdir su bekliyor perisan halde. Biran evvel su verilmeye baslansin artik.

Avatar
Zuhal 2019-09-14 15:33:45

Allah sizi kahretsin.nereye verdiniz suyu 12 saat dediniz 17 saat oldu aşure ayındayız.hafta içi okul var hafta sonu yaparım dedim akşamdan ısladım çöpe gitti malzemeler 1ayda 2kez ana boru patlarmı bakımını yapmayip patlamasını bekliyorsunuz haram olsun aldığınız paralar

banner1

banner475

banner315

banner23

banner466

banner472

banner483

banner326