banner777
banner775
banner710
banner651
Denge Editör
Denge Editör
27 Haziran 2020 Cumartesi 10:55
Kocaeli polisinden alkışlanacak hareket

Kocaeli başta olmak üzere tüm yurtta üniversiteye girecek öğrenciler büyük bir heyecan yaşıyor. Kocaeli’de de YKS sınavı için heyecan yaşandı.

SINAVA YETİŞTİRDİ

İzmit’te sınav heyecanı ile yanlış okula giden öğrencinin imdadına Kocaeli polisi yetişti. Sınav görevi için okulda olan polis memuru, öğrencinin yanlış okula geldiğini fark edince hemen yola çıktı. Polis memuru, öğrenciyi hızla okuluna yetiştirdi. Sınava 5 dakika kalan okula ulaşan öğrenci sınava girebildi. 

Son Güncelleme: 28.06.2020 09:38
Anahtar Kelimeler:
öğrenciSınavPolis
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

Dikkat!

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Körfez Eşrafı 2020-06-27 13:43:05

Polis memurunu tebrik ediyorum. Bence o memur amirleri tarafından insalcıl tutum ve örnek davranışından dolayı onurlandırılmalıdır.Emniyetin içinde bu tür memurlara hasret kaldık.

Avatar
Eşref TOKGÖZ 2020-06-27 13:43:54

Helal olsun devletin polisine buarada bekçi değil polis memurudur yanlışlık olmasın polis daima vatandaşın yanında Nasıl olduysa vatandaşta emniyet mensuplarının yanında olması lazım

Avatar