banner983
banner279
banner888
banner984
Kocaeli Denge
Kocaeli Denge
25 Ekim 2020 Pazar 15:37
Midyeci Ahmet'te gelen hesap şok etti

Beşiktaş’ta açtığı Midyeci Ahmet ile ünlenen Ahmet Çiçek, 10’ncu şubesini İzmit’te dün açtı. 5 katlı binada 45 personel ile İzmitlilere hizmet verecek olan Midyeci Ahmet'ten açılmasının üzerinden henüz bir gün geçmesine rağmen şikayet geldi.

VATANDAŞ ŞOK OLDU

Cumartesi akşamı yemeklerini İzmit'te yeni açılan Midyeci Ahmet'te yemek isteyen vatandaşlarımız, gelen 172,50 liralık hesap karşısında şoke oldu. Kocaeli Denge Gazetesi Whatsapp İhbar Hattı'na ulaşan vatandaşımız, "İki arkadaşımla gittiğimiz Midyeci Ahmet'te 3 kola, 1 Normal Yarım, 2 Sade Yarım ve soslu ve normal midyeler yedik. Toplamda 172,50 TL hesap geldi. Gözlerime inanamadım. Ödeyip çıktık. Bir daha oraya adım atmam. Bu fiyatlar gerçekten çok uçuk." ifadelerini kullandı.

Son Güncelleme: 26.10.2020 16:22
Anahtar Kelimeler:
Midyeci Ahmet
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

Dikkat!

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sezar 2020-10-25 16:39:05

O arkadaş tavuk döner dışında dışarda yemek yememiş heralde. 3 kişi tıka basa yemişler. Ne bekliyorlardı? Tavuk dönere devam etsin

Avatar
Gerek yok 2020-10-25 17:05:52

Fiyatlar çok normal siz fskirsiniz

Avatar
Batandaş 2020-10-31 11:49:11

Lüp lüp yemiş hesabı beğenmiyor ne tip adamlar var haber mi bu

Avatar
Ali 2020-10-25 19:28:45

Bedava fiyat ne bekliyor ekonominin ne olduğunu öğrenmiş olmuş arkadaş 1.5 liraya midye yemiş daha ne

Avatar
Murat 2020-10-30 18:54:59

Yani bunu birde haber mi yaptınız ? Kardeşim, adamlar sanki sana zorla sattılar. Kendi rızanla lapur lupur ne varsa yemişsin, ki fiyatları saklayacak halleri yok, sonra gelmiş ahkam kesiyorsun. Esnafım ve böyle insanlardan ciddi anlamda nefret ediyorum. Ve fiyatların yüksek olduğu falan da yok, 25 yıldır mağarada yaşadı herhalde.

Avatar
Mahmut 2020-10-25 18:47:33

git ye lapa gibi midyeyi kabuktan olduğu gibi çıkıyormuş resmen çorba gibi akıyor midye.. üstüne pişmemiş kokoreç ye üstüne 170 hesap öde..
tavuk döneri mumla ararsın...

Avatar