banner904
banner279
banner911
banner899
Denge Editör
Denge Editör
13 Ekim 2020 Salı 11:02
Taha Hülagü'ye önemli görev

Kocaeli haber... Bilim merkezleri alanında doktora derecesine sahip olan, Taha Hülagü, Cumhurbaşkanlığı kamu diplomasi bilim kurulunda ve üst kurulda görev alacak.   

ÜST DÜZEY YÖNETİCİLER

Kamu Diplomasisi Koordinasyon Kurulu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın yaptığı "iletişim seferberliği" çağrısı çerçevesinde, İletişim Başkanlığı tarafından hayata geçirilmişti. Kamu Diplomasisi Koordinasyon Kurulu Toplantısı'na, bütün bakanlıklar, Cumhurbaşkanlığına bağlı başkanlıklar, ofisler ve politika kurullarının yanı sıra Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı, Anadolu Ajansı, Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu, Göç İdaresi Genel Müdürlüğü, Türk İşbirliği ve Koordinasyon Ajansı Başkanlığı, Türk Kızılay, Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu, Türkiye İhracatçılar Meclisi, Türkiye Maarif Vakfı, TRT, Yunus Emre Enstitüsü, Yurtdışı Türkler ve Akraba Topluluklar Başkanlığı ile Yükseköğretim Kurulundan üst düzey yöneticiler katılıyor.

KEMAL TAHA HÜLAGÜ KİMDİR?

1985 Ankara doğumlu Kemal Taha Hülagü Kocaeli Anadolu Lisesi mezunu olup, İstanbul Ticaret Üniversitesi Endüstri Mühendisliği lisans, Kocaeli Üniversitesinden endüstri mühendisliği alanında yüksek lisans ve doktora derecelerine sahiptir. Kocaeli Bilim Müzesi ve SEKA kâğıt müzesinin kurulum sürecinde koordinatör olarak görev yapmış, şu anda Kocaeli müzeler şube müdürü olarak görev yapmaktadır. İleri düzeyde İngilizce bilmektedir. Evli ve 1 çocuk babasıdır.

Son Güncelleme: 14.10.2020 10:35
Anahtar Kelimeler:
Kemal Taha Hülagü
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

Dikkat!

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yurdum insanı 2020-10-13 12:07:55

Ye kürküm ye, doymadınız şu cennet vatanımı yiye yiye.Babası olmasa mahalle marketinde ancak müdür olacak zat külliyede görev yapacakmış.Kendileri bitmedi şimdi de çocukları çörekleniyor.

Avatar
Hak 2020-10-13 14:05:23

Cv sine bakıldığı zaman yersiz bir atama olduğunu düşünmüyorum lise mezunu birini bu gibi bir yere ataması olacak değildi ya.
Herkes bir başlık altında yorum yapmaktan vazgeçsin artık başlık altın yazan açıklama kısmını okuyamayacak kadar cahiliyet memleketimizde baş aldı.

Avatar
Esnaf 2020-10-13 17:15:42

Helal olsun la gerçekten ilk kez atanan birinin cvsini gördükten sonra küfür etmedim. Bozuk saat bile doğruyu gösterir misali arada güzel işlerde yapılıyor demek ki, kürkünü yediremeyenlerin hasetlikten neden ağladığı anlaşılıyor.

Avatar
Körfezli... 2020-10-13 17:35:10

Çok gururlandım. Biz Başarılarına şahidiz. Allah yolunu açık etsin.

Avatar
Mehmet Kahraman 2020-10-13 18:14:49

İlimizden bir gencin devlet makamında böyle bir göreve uygun görülmesi ve devlet için çalışmalar yapacağı gurur verici. Bazı arkadaşlar boş yapmış kendilerine önerim boş yapmadan önce Taha Hülagü’nün Cv sine bakmanız.Eski görevinin Taha bey gibi donanımlı biri için yetersiz olduğunu düşünüyordum. Yeni görevinde ilimizi gururlandıracağı ve vatanına en iyi hizmeti vereceği şüphesiz. Rabbim yolunu açık etsin Taha bey kocaeliden bir esnaf kardeşin olarak seninle gurur duyuyorum.

Avatar
Körfezlı 2020-10-13 20:36:55

Verilen Görevi haketmediğini düşünen var ise Donanımına Cv sine bakabilir. Hae neden başkası değilde Taha Hülagü diyen olur isede ( bu işler yattığın yerden olmuyor ) derim.

Avatar
Adam 2020-10-13 21:01:25

Adam gibi adam hayırlı olsun

Avatar