banner279
banner631
banner636
Kocaeli Denge
Kocaeli Denge
22 Ağustos 2019 Perşembe 09:01
Vatandaşın su isyanı
banner478

Dün, İSU tarafından yapılan açıklamada "Gebze ve Çayırova İlçelerini besleyen 1200 mm çapındaki içmesuyu ana isale hattında meydana gelen arıza nedeniyle 21 Ağustos Çarşamba günü (bugün) 09:00 ile 19:00 saatleri arasında su kesintisi yapılacaktır." denildi. Ancak İSU tarafından su kesintisinin yaşacağı belirtilen saat çoktan aşıldı. Sular ise hala gelmedi. Vatandaşlar duruma tepki gösterdi.

HAVALAR ZATEN SICAK

Hava sıcaklıklarının da artmasıyla birlikte daha çok ihtiyaç duyulan suya ulaşma konusunda sıkıntı yaşayan vatandaşlar, İSU'ya ulaşamayınca gazetemize ulaşarak ve isyanlarını dile getirmeye çalışıyorlar. İşte konu ile ilgili gazetemize gelen yorumlar... 

banner371
Son Güncelleme: 23.08.2019 09:03
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

Dikkat!

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
PELİN 2019-08-22 09:21:19

SULAR NEDEN GELMİYOR BİRİ ÇOK ACİL AÇIKLAMA YAPMALI. HATTA LÜTFEN SU KESİNTİSİNE ÇÖZÜM BULUN NE DUŞ NE BULAŞIK NE TUVALET HER YER HER YERDE EVDE.

Avatar
Gürkan 2019-08-22 09:54:03

Bu kadar sorumsuz ve düsüncesiz olunan bir an Allaha havale ediyoruz

Avatar
M.usta 2019-08-22 09:56:30

İşten geliyorum su yok ne duş ne tuvalet 2 gündür bıktım artık ben su tesisat ustasıyım yapamıyorsanız söyleyin yapayım.

Avatar
Arapçeşme 2019-08-22 09:57:16

Yıllardır bu mahalledeyim ikinci sinif muamele görmeye alıştık ya elektrik yok ya su.
Sorun kısmen halledilmiş güya kademe kademe veriliyormuş güya... Biz her zaman ki gibi o kademenin en sonundayız. Yıllardır kaldırım yapacağınıza kademe kademe o tesisatları değiştirseydiniz ilk fırsatda da böyle patlamazdı.

Avatar
Bülent 2019-08-22 09:57:23

Bunların belediyecilik anlayışı bu kadar işte hükümetleri gibi. Paramızı ve oyumuzu alana kadar. Ondan sonra 5 sene yoklar. Ya meşgul tonu, ya aradığınız kişiye ulaşılamıyor

Avatar
Kösklücesme 2019-08-22 10:12:02

Bu nasi bi belediyedir bu nasi bi calismadir??????????

Avatar
Zeynep 2019-08-22 10:18:38

Sular gelsin artikk

Avatar