banner582
banner279
banner573
Flaş Haber
Kapat
Editör
Editör
11 Haziran 2019 Salı 13:45
Yıldız Entegre'de grev tarihi belli oldu
banner478

Kartepe Suadiye’de kurulu bulunan Yıldız Entegre’de işçiler greve çıkıyor. Ağaç- İş Sendikası’nın örgütlü olduğu fabrikada toplu sözleşme görüşmeleri olumsuz sonuçlandı. Arabulucu süreci de olumsuz bitti. Şimdi işçiler grev hazırlığında.

SOSYAL HAKLARDA ANLAŞMAZLIK

Çalışma Bakanlığı'ndan gelen uyuşmazlık zaptından sonra şimdi grev aşamasına geçiliyor. Hem maaş konusunda hem sosyal haklar konusunda anlaşmazlık olan Yıldız Entegre’de işçiler bir dönem yemek boykotu yapmıştı.

GREVE ÇIKILACAK TARİH BELLİ OLDU

Yıldız Entegre’de işçilerin greve çıkış tarihi 27 Haziran olarak belirlendi. İşçiler bu tarihte greve çıkacak.  Yıldız Entegre Yıldız ailesine ve Fehmi Yıldız'a ait. Yıldız ailesinin fertlerine ait olan Yıldız Sunta geçtiğimiz günlerde şalteri indirmiş ve 570 çalışan işsiz kalmıştı.

banner371
Son Güncelleme: 12.06.2019 12:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

Dikkat!

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Entegre maduru 2019-06-11 17:46:44

Bunlar.... daniskası orda cengiz türker denen bi var yine gider son gün kimseden habersiz imzalar sözleşmeyi sonrada ben bişey yapmadım der o kadar insanın hakkını yedinzki ..... versin ordaki işçilerde zamanında hakkınızı arayanlara sahşp çıksaydınız şimdi böyle kuyruğunu kıstırmışlar gibi kalmazdınız

Misafir Avatar
Entegre çalışanı 2019-06-12 09:30:22 @Entegre maduru

Entegre mağduru biraz adamlığın varsa adını sanını yazarsın sizin gibi kaypak içten pazarlıklı ..... yüzünden bu durumda burası

Beğenmedim! (0)
Avatar
Calisan 2019-06-12 09:53:29

Fabrika diil burası,atölyede çalışan veya sanayide çalışanlar bizden daha iyi imkanlara sahip...yemekler yal gibi ,çoğu iscide b12 eksikliği ve benzeri hastalıklar çıkmaya başladı...tuvaletler pis enfeksiyon kapmamamiz büyük şans...yazlık eşyayı kışın ,kisligi yaza doğru veriyorlar...15 senelik mekanik bakimci 2600 tl alıyor...bu saçma yer dışarıdan görüldüğü gibi diil...maaşın yarısını bayram için yatırdılar geri kalan kısmı belli diil,asgari ücretin yarısını insanlara verip bir ay geçin diolar,artık yetkililer bisey yapsın ,burayı denetlesin...iş kazası olunca fabrika ceza almasın die kendi doktorlarina rapor yazdiriyorlar...

Avatar
Emektar 2019-06-13 10:46:54

Bu fabrikada 1200 çalışan varsayarsak ki vardır da en az 300 adet beyaz yakalardan boş beleş nemalanan adam var hasan yildiz bunlara yol verse zaten emektar işçinin maaşı otomatikman artar birde soruna burdan bakin bence ama öyle bi düzen kurulmuski o benim adamim o adamimin adami o onunu yalakasi o onun kumasi düzen bu şekilde abartisiz bu fabrikada adamcilik bitmediği taktirde bi cacik olmaz

Avatar
Hancer 2019-06-13 14:04:24

Sendika bu duruşunu devam etirirse ve greve işçiyi cikarirsa ki işçi dünden razi bu iş olur sendikanin dik duruşu tüm emektar işçi kardeşlerimizin taktirini toplamıştır kesilen aylik aidatlar helali hoş olsun her geçen gün işçinin haklarını gaps eden bir yönetim söz konusu fabrikayı durdurup zarara ugratmadan bunlara kafa tutulmaz işçi kardeşlerimizin sabri kalmadi saygilar

Avatar
Calışan 2019-06-13 20:11:08

Entegre maduru şahış bizim kuyrugumuz skşmadı sadece hakkmz olan zamın peşindeyiz ki diyelim aldk biz belirli bir işe sahip ken haklara sahipken senn şuan işinden memnunmusun ekmek kapmzdr kararı biz veririz ;))

Avatar
Kandırılan işçiler 2019-06-29 22:35:22

Ne yazikki sendikadan hiç bir fayda yok sadece işçileri kazkladiagac iş sendikası asgari ücretten 70 TL fazla maaş için 6 ay beklettiler yaizklar olsun sendikaya

Avatar