banner279
banner373
banner345
Editör
Editör
14 Ocak 2019 Pazartesi 13:18
HDP İzmit'te aday çıkarıyor

CHP'nin adayı Fatma Kaplan Hürriyet ile AK Parti'nin adayı Sibel Gönül arasında İzmit'te çok çekişmeli bir seçim yaşanacak. Sahadaki veriler ve analizler seçimin başa baş gideceği yönünde. İki adaydan biri çok az bir farkla seçimi kazanacak. Peki, seçimi kazanacak olan aday kim olacak?

HDP OYLARIYLA BİR ADIM ÖNE GEÇEBİLİRDİ

Fatma Kaplan Hürriyet, inat etti. Kendi bildiğini okudu ve HDP'den herhangi bir destek istemedi. Hürriyet, HDP'ye bir ziyarette bile bulunmadı. Oysaki HDP'liler her ne olursa olsun Fatma Kaplan Hürriyet'i destekleyecekti. Açık kapı bırakmışlardı... Ancak Hürriyet o açık kapıdan içeri girmedi.

HDP İZMİT'TE ADAY ÇIKARIYOR

Kocaeli Denge'nin HDP kaynaklarından aldığı bilgiye göre HDP İzmit'te tanınmış bir aday çıkaracak. Bu isim şuanda kesinleşmiş ve masanın üstünde duruyor. Son görüşmeler yapılıyor. HDP İzmit adayını kısa süre içerisinde kamuoyuna açıklayacak. 

CHP'DEN OY ALABİLECEK BİR ADAY

HDP'nin çıkaracağı adayın CHP tabanın da oy alabilecek bir aday olduğu öğrenildi. Bu durum Fatma Kaplan Hürriyet'i oldukça zora sokacak. İşi inada bindiren Fatma Kaplan Hürriyet'in kazanacağı seçimi bu hatasıyla kabederse ne yapacağı oldukça merak konusu. 

banner371
Son Güncelleme: 15.01.2019 14:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

Dikkat!

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İlyas Hızlı 2019-01-14 15:37:44

HDP aday çıkarıyorsa bunda Fatma Kaplan Hürriyet'in ne gibi bir hatası olduğunu anlayamadım. Sonuçta HDP bir siyasi partidir ve istediği adayı çıkarır. Fatma hanım bunu engelleyemez ki...

Misafir Avatar
derince 2019-01-14 17:34:34 @İlyas Hızlı

fatma kaplan hdp'den destek isteseydi hdp aday çıkmayıp fatma kaplanı destekleyecekti. ama destek istemedi. biraz ulusalcı bakıyor olaya. durum bundan ibaret. seçi akşamı kafasını taşlara vuracak ama iş işten geçmiş olacak.

Beğenmedim! (0)
Avatar
tavşantepe 2019-01-14 13:23:46

tebrikler fatma hanım. kazanacağınız seçimi kaybedeceksiniz!!!!

Avatar
emre 2019-01-14 21:56:44

HDP ile seçim kazanacaksa bırakın kazanmasın. Hakkıyla kaybetsin ve her zamanki gibi muhalefetliğine devam etsin. Çünkü o işten başka bir işe yaramıyorlar...

Avatar
Mahmut 2019-01-15 02:07:07

Fatma zaten kaybedecekti. Şimdi Bahanesi de hazır oldu. El sikip gulumseyerek AK PARTİ yi devirecem zannedenler in hazin sonu...

Avatar
Ersoy Kandemir 2019-01-15 03:42:02

Bir CHP üyesi olarak HDP’den ya da başka bir partiden aday olacak bir vatandaşımıza ben ve partililerimiz saygı duyar,günümüzde BAZILARININ gösterdiği HAZIMSIZLIKLARI göstermez,fetöcü diye iftira atmaz,her partinin adayına saygı duyar.Düne kadar sayın Akşenere de fetöcü diyen KANSIZLAR vardı, parti
kuramaz deniyordu,ne oldu!!!Sayın Kaplan iyi bir insan bu tip hesapların peşine düşmeyeceğine eminim ama Akp deki aday için aynı yorumu yapamayacağım,saygılarımla!

Avatar
İzmtLi 2019-01-19 23:10:05

Sanki Fatma hanım ona buna güvenerek çıktı yola bedava algı yapıyorsunuz ve bu şehrin kişilikli ve çalışkan bir kızı İzmit e çok şeyler katacak ve başkan Fatma Hürriyet Kaplan ..... Gerisi yalan

banner1

banner319

banner315

banner23

banner380

banner281

banner326