banner279
banner810
banner651
Kocaeli Denge
Kocaeli Denge
19 Kasım 2018 Pazartesi 16:56
Hüseyin Ayaz, Büyükşehir yolunda

Birilerinin ısrarla görmezden geldiği ve ismini adaylar arasında zikretmediği Başiskele Belediye Başkanı Hüseyin Ayaz da Büyükşehir için iddiasını sürdürüyor. 7 Yıldızlı Kent’in mimarı Hüseyin Ayaz da potansiyel Büyükşehir adayları arasında…

Büyükşehir adayları arasında bürokratlar ve farklı isimler de mücadelesini veriyor. Hüseyin Ayaz da “Milletin dediği olur” diyerek iddialı olduğunu gösteriyor. “Benim Ankara’da dayım, torpilim yok” diyen Ayaz, “Milletten başka güce güvenmiyorum” diyor. Bir de “milletin gönlündeki aday var” diyen Hüseyin Ayaz, son düzlükte potadaki isimlerden biri ve sürpriz yaparsa hiç kimse şaşırmasın…

Son Güncelleme: 23.11.2018 11:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×

Dikkat!

Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
:)) 2018-11-19 17:41:17

:)) başka yoruma gerek yok :))

Avatar
İyi tutun 2018-11-20 12:02:32

İyi tutun birakmayin alın sizin olsun

Avatar
hamdi 2018-11-20 12:05:20

ben tutmadım beklemiyorum çünkü olmıycak onu kendide biliyor ya olursam diyor reklama devam

Avatar
Ali ÖZKARADENIZ 2018-11-19 17:59:28

Avatar
Mustafa Aygün 2018-11-19 18:15:27

Oyle ustu acik kapali konusmakla olmuyo malesef kimin ayisi dayisi torpili catapati varsa cikip soylenecek delikanli olun biraz adam olun adam madam degil

Avatar
Mehmet YAKUT 2018-11-19 23:42:58

Başiskelede yapmış olduğunuz hizmetlere şahittim. Spor gençlik altyapı park bahçeler her alanda gece gündüz halkın yanında halkınızın sıkıntıları ile ilgilenmiyorsunuz ekibimizle birlikte şükranlarımı sunar sadece Kocaeli bühükşehir de değil bu hizmetlerinizden daha çok milletimiz faydalansın diye daha iyi makamlarda görmek temennisi ile çıkacağınız yolda ve hizmet davanızda deestekçiniz başkanım hayırlı uğurlu olsun Kocaeli halkı için.

Avatar
Halime 2018-11-19 23:56:24

Gayet açık bence Hüseyin ayaz isim yapmış bir başkan, hizmeti ile mutevaziligi ile merhameti ile gönüllere girmiş.. fazla polemiğe meydan bırakmaya gerek yok...

Avatar